Ravziss Ravzis doktordan çıktım ben çok şükür 7+0 daha minnacik dedi kalp atışını ďuyduk görüyorum zaten kalp atışını da içini rahat tut dedi hersey yolunda dedi geç yumurtlama zaten benim 8+3 ya ondan alttan da ölçüm yapın siz dedim ordan da 7+0 kalp atışını az dinletti tam yakalayamiyor çok küçük ya ondan dedi görüyorum ama dedi gayet iyi dedi az da olsa dinletti