Mer3459 baby58 bende 12 haftada kız 16 da erkek dediler şimdi detaylıyı bekliyorum kafalar yağdı benimde bakalım detaylıda netleşir diye düşünüyorum ama erkek bence çok kız istiyordum 🙃çünkü 😅😅😅
Denizz6161 Mer3459 10. Haftadan itibarn yapılıyor kromozomlrı incelenip 70 farklı hastalık riskine bakılıyor biraz pahalı tabi
Demet-Eser 5959lap devlet erkek dedi özelde kiz oldugunu soyledi daha sonra devlet te ayrıntılı ultrason da kesin kiz cikti🐤
Mugemurside1 baby58 bize de 16+2 de kız dediler. Daha gitmedim. Yarın detaylı ultrasonumuz var bakalım ne olacak. Bu postu görünce acabı mı dedim.
MadameNoire baby58 ablam doğurana kadar erkek biliyordu kiz doğdu. Her şey olur Allah yaratıyor sonuçta😊🥰
MadameNoire Nurdoga girdi tabi ki her ultrasona gittiğinde erkek demişler kordonu bacak arasındaymis hep cimcimenin🤭 bi erkek teyzesi oldum kız da istiyordum Allah nasip etti hamdolsun💜🥰
Nurdoga MadameNoire vay be iyi güzel miş Allah gönlüne göre vermiş sağlıklı bir yaşam diliyorum çok güzel bir duygu bence her iki meyveden olması
Pofidik123_ amine4444 detaylıda da doktor biz sormadan kendi söyledi kız dimi bebişimiz evet net kız dedi bizde evet doktorumuz iki sefer kız diye söylemişti dedik
MadameNoire Nurdoga Allah razı olsun .. Rabbim hepimizin evlatlarını bağışlasın 🥰🤲🏻 kendi kızım olsa bu kadar sevinirdim vallah .. Rabbim hepsini korusun 🤲🏻😍
Nurdoga Merymee al benden de okadar illaki kordonlu değil bir resmini at bakalım bende merak ettim simdi
Arasmerve Aysegullcamm Değişme yok aslında 16. Haftada cinsiyet tamamıyle oluşuyor belki ultrason dan kaynaklı olabilir. Bende oğlumda kız hissetmiştim şimdi 2.ye hamileyim çevrem hep kız hissediyoruz diyor ama ben erkek hissediyorum 😀
MadameNoire Nurdoga bende devlete gidiyorum vermiyolar ablama da vermediler 🤷♀️ değişiyor belki de hastaneden hastaneye ablam etlik şehire gitti ben tip fakultesindeyim