Nurdoga baby58 ay gerçekten mi yani bir umut bende de öyle olma ihtimali var mıdır tabi öncelikle sağlıkla gelsin de ama bir oğlum var kızım olsun çok isterim ama erkek dedi doktor
Busra_27_34_ baby58 yemin ederim şu detaylı ultrasondan korkar oldum 😁 bebeğin cinsiyeti değişmez umarım 😁
baby58 Kızlar özel takipliyim %90 erkek dediler detayliya bı girdim kız değişme değil zaten de kordondanmi neyden artk bilemiyorm pipi olarak göstermişti ama yanılma oldu işte 🤣
baby58 Valla 12. Haftada erkek dedi 22.hafta detaylida erkek dendi oluyomus bir şekilde doktor da demişti bazen bu çıkıntı yanıltıyor yine bakarız demişti iki kez gttim göstermedi detaylıca defalarca baktı kız
Pksyhnf baby58 benm de aynısı oldu 😅 22.haftaya kadar erkek denmişti detaylida doktor cinsiyet kız dedi biz şok 🤭😅 ama detaylida genelde ne diyorlarsa o çıkıyor değişmiyor çünkü gerçekten herşeyiyle çok detaylı inceleniyor
Pofidik123_ Bana 14de net kız dedi 18 de yine net kız dedi şu an 20 bitiyo bugün 1.30da detaylı var bakalım ne olucak
La_Liberte baby58 siz detaylıya kadar hiç gitmediniz mi doktora 😊 erkek diyince yanılma oluyor ama kız dedikten sonra hele detaylıdan sonra değişmesi çok çok zor 😊
La_Liberte baby58 yok o on hafta içinde hiç gitmediniz mi diye sormuştum. 12. Hafta çok erken maalesef 🤷🏼♀️
Betultsr baby58 15 haftalıkken erkek denildi 18 de kız ben hala erkek hissediyorum çünkü hamileliğim çok rahat geçiyor kızlmda böyle değildim.