Tubidiy 5 gün önce erken doğum yaptim 34.haftamda bebeğim kuvezde ama çok şükür iyi , panik atak hastasıyım Bi sakinleştirici vuruldum 5 dk da bebisin sesini duydum sonra zaten baktım çıkarıyorlar beni ameliyathaneden hiç bise anlamadım, çıktıktan sonra başım da hicagirmadi, ama tabi ilk doğumum olduğu için neyle karsilasacagimi bilmiyordum karnım aciyor sızlıyor kac gündür doktorum doğaldır dedi benim acı eşiğim biraz düşüktür, ama ameliyat kısmından kesinlikle korkma ben bna dokunduklarini da hissetmedim