Tubidiy Ben panik atak hastasıyım, evlenene kadar psikolojik ilaç kullandım sakinleştirici. Evlenince bıraktım ama eskisi gibi olmasa da devam ediyor. Doktoruma hiç söylemedim şahsen çünkü eskisi gibi kötü değildim. Hiçbir acı yok tabi ki hafif çekiştirme vs hissediliyor ama acı yok. Hiç strese girmedim şahsen ben ☺️ Ama tavsiyem, sıvı alımına başlandıgı gibi filtre kahve iç bol bol. Hiç baş ağrısı yaşamadım çok korkmuştum bu yüzden. Ve bol bol yürüyüş, zor olsa da son ana kadar yürüyüş 🥰 Benim bulantım da olmadı 6.5 gibi hastaneye gittim 9 gibi doğuma girdim akşam. O süre içinde bir kere su istedim içersen kusabilirsin dediler içmedim bulantı da yaşamadım kusma da