Belden vurulan iğneyi pek hissetmedim.iğneden sonra ayakların sıcaklaşıyor beton gibi oluyor sonra başlıyorlar başında hemşire oluyor herşeyi anlatıyor sana sakinleştiriyor doktor karnına bastırdığında hissediyorsun zaten hemen çıkartıp gösteriyor çocuğu sana onlar bebeğin kilosunu ölçüyor dikerken falan da hissetmiyorsun baş ağrısı çok olmuştu bana eve geldiğim de bir de kabız falan olursan ya da hapşırınca falan dikişlerin acıyor ama geçiyor zamanla çok korkulacak bir şey yok