Bizde bugün 23+3 olduk , haziranın ortaları gibi doğum inşallah, sık sık midem yanmaya başladı eczacımdan şurup aldım midem yanınca içiyorum çok iyi geliyor , arada enfeksiyon çıkıyor, onun dışında iyiyiz çok şükür Rabbim sağlıkla hayırlısıyla kucağımıza almayı nasip etsin inşallah, kız isim önerileri olan varsa alabilirim, eşimle henüz karar veremiyoruz, benim aklımda Ebrar var eşim de Ebrar Ayşe olsun diyor , normalde iki isim hiç sevmiyorum ama onu da kırmak istemiyorum ilk bebeğimiz inşallah 😍