Destan-11 SmyEsciv bencede aldıklarımızı almayı düşündüklerimizi beraber yorumlayalım iyi olur aslında öle bir grup olabilse dha iyi olurda ☺️
SmyEsciv Destan-11 evet 🥰🥰 o kadar şey var ki alıncak hepsine ayrı ayrı bakıp araştırmak gerekiyor birde
Yaso2110 SmyEsciv Merhaba 22 haftadayım bende iş arkadaşlarım banada hiç yardım etmiyor maalesef hala gebeliğim riskli hala progestan kullanıyorum bende çok yığrandım bu süreçte keşke işe 2-3 sene ara verebilsem 😔
Destan-11 Yaso2110 Allah kolaylık versin hala o riskin olması zormuş ve çalışmak zorunda olmak gerçekten 😬 inşallah sağlıkla alırsınız kucağınıza bebişi🌸
Clkimren m_ergin sırt bel daha çok da pelvigim ağrıyor magnezyum kullanıyorum günlük bir soda içmeye de çalışıyorum ağrım çok olursa duş almak da iyi geliyor
Yaso2110 SmyEsciv özel sektördeyim hazır giyim işinde atölye değil ofis Zamanında devlete geçmediğim için çok pişmanım arkadaşım 2 yıl izne çıktı oğlu ilkokula başlayana kadar da yardım gün çalışacak özel sektör de bunlar ne yazık ki olamıyor
SmyEsciv Yaso2110 maalesef ben de özel sektördeyim Masabaşı ama o kadar yoğun ve stresli ki Bir an önce izne çıkmak istiyorum Keşke şansınız olsada kamuya geçebilseniz
Yaso2110 SmyEsciv keşke ama artık çok zor inanın bende sizin gibi izin günümü bekliyorum bu stresle bebekleri de çok zorluyoruz 😕
Ipekulas OguzMoms ben 22+3 üm benim doğum haziran sonu görünüyor 🥺 aramızda 2 hafta var sizinki haziran başı görünüyor neden öyle?
OguzMoms Ipekulas Bilmiyorum gerçekten ama genelde 2.sezeryanda 38-39 da aliyo diyolar ama eltilerim ilk bebeklerini hep 40-41.haftalarda sezeryanla dogurdular daha doktoruma sormadım bende erken olduğu için 🙂
Yaso2110 SmyEsciv yok haftasonu ve mesai de yok ama 8-5 bile yetiyor fazla bile geliyor haz başı izne ayrılacağım haziran sonu da doğum olacak😕
SmyEsciv Yaso2110 32 de ayrılmıycaksınız siz raporla uzatıcaksınız o zaman Ben 32 de direk çıkıcam yani kaçıcam hatta 😃😃
Yaso2110 SmyEsciv evet ben risk olmazsa 37 yi bekleyeceğim inşallah sağlıkla kucağımıza alalım bebişleri🙏🏻