24+6, kız olacak, başka çocuğum yok. Benim üç aydır sol tarafım bazen çok ağrılı olacak şekilde bacağım ve belim çok ağrıyor, uyurken üç defa sol bir defa da sağ bacağıma kramp girdi büyük bir ağrıyla uyandım. İki aydır düzenli her gün maden suyu içiyorum o biraz geçirdi ama yine de vardı doktorum o yüzden magnezyum desteği verdi ve günde yarım litre süt icmemi söyledi. Normalde sürekli spor yapan biriyim ama yine de oluyor malesef hamilelikte. İki aydır da simge dumanın haftalık hamilelik egzersizlerini yapıyorum size de öneririm. Beni şu an için en çok yoran şey işim. Öğretmenim, hamile olduğum için az ders aldım bedenen de yorulmuyorum ama sınıf düzeni bozulduğunda biraz sesim yukselse o gün karnıma ağrı giriyor ve çok korkuyorum bir şey olacak diye. Malesef Mayıs a kadar da çalışmak zorundayım izin alamıyorum, rapor alacak olsam vicdanım rahat etmiyor çünkü raporlu olduğum için yerime ücretli öğretmen getiremiyorlar dersleri boş geçecek. İlk üç ay hele daha sıkıntılıydı. Geçen sene ikiz bebeklerimin kalpleri durmuştu bana kalırsa çalışan hamilelere ilk üç ay izin vermeleri gerekiyor çok sıkıntı çektim iki hamileligimde de. Çünkü mide bulantısı, uykusuzluk, halsizlik birçok şey bu dönemde oluyor ve çalışırken daha zor hele 30-40 tane çocuğun arasına girmek. Detaylı ultrasona girdim iki defa doktorum kalbinde pırıltı görünüyor ama yüksek ihtimal geçer yine de fetal eko cektirin dedi kalp hastanesine gidip çektirdim herhangi bir sorun yok. Sizin doktorunuz da böyle bir şey derse korkmayın yüksek ihtimal geçiyormus zaten doktor dedi nolur nolmaz diye gidip baktırdım. Bu aralar ihtiyaçlarını tamamlıyorum akmaz kokmaz şeyleri indirimde gördükçe alıyorum.