aysah1525 SmyEsciv Kaç gramdı bebeğiniz siz aldınız mı kilo Ben 78 ile hamile kaldım da ilerisi için korkuyorum 😅🤦🏻♀️
OguzMoms yeschef-13 Benim sezeryan olacağı için büyük ihtimalle Mayıs sonu olur diye tahmin ediyorum ama bakalım nasıp 🙂
Destan-11 SmyEsciv merhaba bizde 22+4 üz inşallah haziran sonu gelecek kızım🌸 bizde aynı şeyler yaşıyormuşuz sizle bel ağrıları fena başladı iş hayatı da çok yoruyor artık eve geliyoruz onda da dinlenme yok herkese sağlıkla bu süreçi geçirmeyi nasip etsin rabbim amin🤲🏻☺️
m_ergin Destan-11 bu bel ağrılarınız dediğiniz bel kısmı boşluğuna mı geliyor yoksa bende mi sorun var
Destan-11 OguzMoms oyyy maşallah biz daha hiç hazırlık yapmadık nerdeyse ufak bir iki şey hariç geç mi kaldık bilemedim ki bende şimdi sizi görünce😬☺️☺️
OguzMoms Destan-11 Ben ilk hamileliğimdede 28.haftada yıkayıp utulemeye başlamıştım 32. Haftada çantamı hazırladım 36+4 de doğum yapmıştım sanırım bundada 29-30.haftalarda yikamalara baslicam ilerleyen zamanlarda nefes almak bile yük oluyor insana 🤭
Destan-11 m_ergin aynen orasına denk geliyor. Bazen sırt ağrısıda oluyor çok ayakta durmam etmem ile alakalı
Destan-11 OguzMoms anladım bakalım ne ne zaman başlayacak o hazırlığa alma işini bile yapmadım daha 😬
Ahrez SmyEsciv Merhabaa, 24+4 um ben de, ikinci gebeligim🫠 cok sukur cok fazla sikintim yok ama surekli grip gibiyim. Pazartesi seker yuklemesi yapilacak bu kadar hasta olmak normal mi soracagim bakalim.
SmyEsciv Ahrez allah bağışlasın öncelikle, çocuğunuzda hasta oluyor mu acaba ondan falam geçiyor olabilir mi sizede
Ahrez SmyEsciv Oglum okula gittigi icin oluyor tabii ama ben hic bu kadar sik hasta olmuyordum resmen 1 ayda 3 hafta hastayim sanirim Bagisikligim cok dustu gebelikle beraber.
SmyEsciv Ahrez yok yaptırmadım 7 martta gidicem doktora tekrar sorucam ama önceden sorduğumda ben gerekli olmadıkça yaptırma taraftarı değilim dedi yaptırmayabilir Siz yaptırdınız mı
Spgrr SmyEsciv bende 23+4 eğilip kalkmak bana zor geliyor artik uzun süre ayakta kalınca benimde bel ağrım oluyor kaldı 8 hafta çalışmak için az daha dişimizi sıkacağız yapacak birsey yok
SmyEsciv Spgrr çok zor evet gerçekten günlük işleri yaparken bile zorlanıyorum izinliyken. Hele işte hem psikolojik hem bedenen yıpranıyorum. Siz ne iş yapıyorsunuz. Evet inşallah sorunsuz tamamlarız 8-9 haftayı
Spgrr SmyEsciv ben öğretmenim çok şükür ağır değil işim ama 16 aylık bebeğim var evde onun peşinde kosturmaktan hiç oturamıyorum huysuz olduğu günler hep kucak istiyor belim kopuyor o zamanlarda. Dediğiniz gibi zaten hassasız bide insanlar psikolojik olarak yıpratıyor. Fiziksel olarak yorgunluk uyuyunca geciyor ama o hiç geçmiyor ne yazık ki
SmyEsciv Spgrr evde bir bebeğiniz daha var aslında evet kolaylıklar diliyorum hem iş hem bebek hem hamilelik fiziki olarak olduğu kadar pskolojik olarakta çok zor güzel bir şekilde atlatırız umarım
Cankuss35 SmyEsciv 23 den selamlar 🩷🩷🩷 evet bende aşağıda hissediyorum ama yukarı çıkıyor gibi . Çabuk yoruluyorum nefes nefese kalıyorum hareketleri düzenliydi şimdi düzensiz zaman hızlıca geçsin istiyorum
SmyEsciv Cankuss35 evet evet iki adım yürüsem tık nefes kalıyorum resmen , şimdiden böyleyse sonlarda nolcak diyorum umarım güzel bir şekilde geçiririz sonuna kadar 💜💜
Clkimren 24+3 olduk çok şükür :) bel sırt ağrısıyla devam ediyoruz yola enfeksiyonum olduğundan dolayı da ağrım oluyor