demetemre51 Meeemoom aminnn aminnn tek dualarımız onlar zaten minik . yasıyorum canım yemek görmeye ve kokusuna tahammül edemiyorum hiç birşey yiyemiyorum besin alamıyorum 4 gundur kusma yok ama öğürme ve bulantı çok fazla dewam ediyor
Meeemoom demetemre51 bende öyleyim 3 haftadır . Hiç bişey yiyemiyorum midem bulanıyor kusuyorum. Fırında patates közleyip yemek iyi geliyor midemi bastırıyor bol tuzluyorum. Salatalık ayva muz yiyorum. Sıcak yemek çorba hiç yemedim 3 haftadır.inşallah bu günleri atlatırız bi an evvel hayırlısıyla ☺️
demetemre51 Pnrmhmmd sakin kalkma canım oturma hatta bnm 2 gündür beyazdı 1 saat bi oturdum misafir geldi o gece kırmızı kanamam oldu hemen acillik olduk yatmadan başka çağrımız yok rabbim korusunnn ... kırmızı olmasnda kahvemsi çok sıkınti değil diye biliyorum
Sevilay07 Öncelikle geçmiş olsun canım. Bende 8+4 günlük ikizlerime hamileyim. 6. Haftada cok yoğun bi kanamayla doktora gittim. 4 gun hastanede yattim. Kelselerin etrafi komple kan di.doktor pamuk ipliğine bağli dedi. Progestan igne ve ilac kullanıyorum. Sadece wc kalkıyorum. Bol su bol dua. Rabbim yardımcımız olsun
demetemre51 Sevilay07 sanada çok geçmiş olsun canım benim kıyamam bnce 5 buçuk haftalıkken yaşadım ilk küçüktü onda ama bunda keselerin etrafını kaplamış sadece yatmaktan ilcdan duadan başka cagremiz yok tabiki aminn iğnem kaç günde bir
seyma281015 İkinci gebeliğimde yaşamıştım kese etrafında kanama vardı 10 gün geriden geliyordu. Progestan kullandım ben hiç kanama falan yaşamadım ama 9 haftalıkken kalbi durdu kürtaj oldum o şekilde kaybettim. Sonra hemen yine hamile kaldım şimdi çok yeniyim daha bunda da aynı şekilde kanama alanı var yine ilişki yasak progestan başladık hatta sağ tarafımda bide kist çıktı. Zamanla kaybolurmuş bol bol dinlen dedi doktor ama nerde dinlenecen 3 buçuk yaşında kızım var ☺️ Rabbime emanetler
demetemre51 seyma281015 kıyamam yaaa rabbimden başka kimsemiz yokki canım inşallah bu bebişi alırsın sagsaglim kucağına
demetemre51 Pnrmhmmd yat kalkma wcden wcye kalk kuzum ayağa kalkınca otruncada geliyor benim seninde öledir biraz sabır sükunet sonrası aydınlık inşallah kucağımiza alımca geçicek hepsi
joker35 kesede kanama alanı vardı iğne serum vs hastanede kaldık eve geldik 2 gn kahve leke devam etti.sonra sulu sarıya döndü bgn biraz sarı kahve gb geldi normal mi kızlar bu kanama alanı je zmn geçer 8 haftalığım progestan fln iğnesinide hapınıda kullanıyorum tşklr.
demetemre51 joker35 bendede öle oldu canm galiba onda kanama yeri düzelmişti ben oturdum 1 saat ondan snra gene başladı kanama alanı yer değiştirmiş ani bir hareket çok etkiliyor
Sevilay07 joker35 şuan aynı akıntı bende de var canım cumartesi kontrolum var bakalım sorucam doktora
Adalet66 demetemre51 canım bende senin gibiydim sürekli yatman gerekiyor doktorum sadece wc ye git başka ayağa kalkma dedi ama 17 haftalığa kadar dayandılar düşük yaptım kendine çok dikkat et benimde kanamam olurdu bişey yok deyip eve gönderirlerdi
Meeemoom Adalet66 ya sen moral vermeye mi yazdın moral bozmaya mı. Ya düşük yaşamışsın şu an hepimiz stresliyiz rahatlamaya çalışıyoruz sen gelmiş ne yazıyorsun Allah askına el insaf ya !!!!
demetemre51 joker35 bende aynı sağ bazen son oda içerden kanamadan kaynaklı olabilir bide bebeklerde büyüyor batma da yapabilir
Merveprms Ayaklarını hafif yukarı kaldır sürekli yat canım bırak evi yemeği hiç elleme Allah ın izniyle sağ salim gelirler inşallah 🙏🏻
songul123 demetemre51 bende düşük tehlikesi geçiriyorum az kaldı çok şükür benimki darısı başına 8m haftada adet kanamasından daha fazla kanama yaşadım 2 gün hastahanede yattım dusuk iğnesi kullandım 13+4 olduk çok şükür kahverengi lekelenmem hala geliyor sürekli yat sadece lavaboya kalk bol su iç canım
demetemre51 songul123 iğne bana 2 günde 1 yapalm dedi ama bide kan uyuşmazlığı vardi onun iğnesini de vurdurdu etki eder belki diye baya erken vurdurdu kan uyuşmazlığı iğnesini onu çok anlamadm açıkçası