demetemre51 1aylikken kese kenarında kanamam oldu ve dışardan da kanamam oldu düşük oldu sandım cok şükür şuan 14+6olduk kanama alani hala duruyor surekli yatiyorum igne kullandim lekelerim bitti kendimi yormadan hafif isler yapmaya çalışıyorum sizde cok dikkat edin bol bol yatın kanama alani nezaman gecer bende merak ediyorum orda hep bir tehdit gibi duruyor insallah birsey olmaz kuzulara guzel düşünün