demetemre51 hiç bir şey olmaz allahın izniyle ikiz gebeliklerde hep olan bişeymiş zaten , sürekli yatıp dinlenmen gerek doktorun ilaç ve iğne vermiştir zaten , evde hiç iş yapma önümüzdeki 3 ay yatarsan atlatırsın , benimde oyleydi kanamam vardı doktor bana 3 ay hiç bişe yapmadan yatıcaksın dedi , evde temizliği gectim yemek bile yapmadım tabi hersey allahtan ama dikkat etmekte gerek