esss_92 şuan aynı durumdayım 34. Haftadayım 22. Haftada öğrendik çok ağladım ettim ama çok şükür beslenmeme çok dikkat ediyırum. Dr bu şekilde devam et çok iyi gidiyorsunuz dade. Aspirin kullanıyorum. 35. Haftada hap bırakıp iğneye geçelim doğuma kadar dedi
Günde 3 litre su için özellikle oksijen alın günlük 20 dk yürüyün. Sabahları mutlaka yumurta peynir kaşar badem ceviz meyve tüketimini ihmal etmeyin balık haftada 1 ve ya 2 dega tüketmeye çalışıyorum. İlk zamanlar çok kötüydüm çok ağlıyordum. Ama gittiğim iki Dr da sadece damarda bi tanesi yok başka bi anomali yok böbrek ve kalpte beyinde dedi. Yapman gereken sadece beslenme dikkat edip ilaçlarını düzenli kullan dedi. Bazen de Allahın takdiri 2 damarın yapması gerekeni tek damarda yapabiliyor dedi. 36. Haftaya hayırla gelirsen artık korkulacak bir durum yok dedi. Ve tansiyon da çıktı bende. İçinizi ferah tutun. Birsürü video yazılar okudum. Ve inanın hiç 2,5 kilonun altında doğanını duymadım okumadım. Moralinizi yüksek tutun. Çevrenizden size anlayışlı olmalarını isteyin. Yorucu işler yapmayın 36. Haftaya kadar. Takiplerinizi dikkatlice yaptırın. İnşallah rabbim sağlıkla zamanında kucağınıza elmayı nasip eder