Yaseminnny Seac evet aslinda kimseyi umursamamak gerekiyor agzi olan konusuyo çünkü kimse kimsenin ne çektiğini ne yaşadığını bilmiyor
Yaseminnny Seac bana az yada cok demedi sadece 34sun ama bebegin 33le uyumlu dedi 2200 34e gore iyi mi kotu mu hic bilmiyorum
Seac Yaseminnny diz kapağının altında morluk var daha öncede olmuştu ama aspirin içince geçmişti şimdi yine başlamış
Oreo Merhaba bayanlar yazdıklarınızı okudum 1 ay geçmiş doğmuş olmaları lazım benekleriniz nasıl sağlıklımı