Gebeliğin 20. haftası bugün ayrıntılı ultrason için Perinatolojiye gittim bebeğin kordonunda İki damar olması gerekirken tek damar olduğunu söyledi yani tek Artel beraberinde başka bir bulgu olmadığını söyledi kalp böbrek vs genetikle görüştük . kendimi çok kötü hissediyorum aranızda bu durumu yaşayan varsa sağlıkla doğum yapan lütfen yorum yapsın eve gelip biraz araştırdığımda Bebek’te bir sıkıntı hastalık olmasa bile ilerleyen haftalarda gelişim geriliği başlayabileceğini düşük kilolu bebek ne bileyim kızlar lütfen yorum yapın..