Kubraakgn0 anladım canım sen kullanma ilacı hamile olabilirsin çünkü benim iki hamileliğimde belirtim gripti yani seninde olabilir.bide hasta olduğunu bile bile kan almamışlar bu nasıl ya ben gittiğimde bu şikayetlere gitseydim zaten her türlü kan alırlardı ama ben iyileşip öyle sadece hamilelik var mı diye gidiyordum sizinkini direk baştan savmişlar , sen dikkat et ilaç kullanma sadece ağrı kesici parol kulana bilirsin hamilelik şüphen var sonuçta test yap bakalım ona göre içersin dikkat et kendine