Anneoluyorumm00 canım aynı belirtiler bende de var üstelik adetim tam 7 gün geçti evde test yapıyordum çıkmıyordu kan verdim yine çıkmadı ve garip olan belirtilerimin halen devam etmesi ben halen gebelik var diye tahmin ediyorum hissediyorum çünkü çok heyecanla beklemiştim kan sonucunu ama çıkmayınca çok üzüldüm, bilemedim yaa kafam çok karıştı ne yapmam lazım yine bilmiyorum bir hafta geçsin tekrar kan vericem galiba adet olmazsam eğer 😢