demett300 Baharaysel3 hayırlı olsun canım kesin var bu testi atma yeni yaptıysan yarım saat kadar beklet daha çok belli olur çizgi
Baharaysel3 Senay1907 dk tutmadim ama ilk başta negatif çıktı sonra aradan 1 saat geçti baktım böyleydi ne kadar sürede olduğunu bilmiyorum
Kubraakgn0 Bende yaptım üstteki dün sabahtan çok silikti alttaki dün akşam sizce test yanıltıyor olabilir mi
Anneoluyorumm00 Kubraakgn0 canım var bas bas bağırıyor bebiş ben burdayım diye benimde öyle çıkmıştı hayırlı olsun
Kubraakgn0 Senay1907 Pazartesi kan vermeye gidicem kadın doğuma sıra aldım nasipse inşallah sağlıklıdır ☺️