Donthappymom hamile kaldım canım eşimde varikosel vardı o ameliyat oldu ameliyattan sonra 1 yıl geçti gebelik olmayınca sonunda doğru düzgün bir doktor buldum kendime pcos teşhisi koydu 3 ay adet düzenleyici kullandım. 3. Ayda letu verdi yumurta geliştirici. 1 tane yumurta gelişti sonra baktı yumurta çatlamadı, catlatma iğnesi yaptı o şekilde hamile kalmıştım ama erken doğum yaparak kaybettim 🥺 şimdi yavaştan korunmayı bırakacağız doktor izin veriyor bakalım normal yolla olacak mı yine iğne vs gerekecek mi 🥲