Bbk88 23yaşındaydım 3.5 senedir korunmasız ilişkiye rağmen hamile kalmamamıştım ileri derece pco ve amh0,6gibi bişiydi tam hatırlamıyorum doktor normal gebe kalman imkansız ve tüp bebekle bile şansın çok düşük demişti ve 30yaşına gelmeden menepoza girersin demişti ilk kızım normal gebelik ama bitkisel bi macun kullanmıştım 2.kzıımda aynı şekilde 3gebeliğim korunurken süpriz yumurta oldu 29.yaşındayım hamile kalmadan öncede düzenli adet görmeye başlamıştım nasip mi ışığı gören geliyormu bilemedim🤣ama umudunuzu kaybetmeyin