Ask_kokulum gokyuzununogrencisii suni sancının kötü olduğunu söylüyorlar ister istemez ben korkuyorum suni sancı almaktan insallah kendi sancıları ile açılmamız olur erkek bebek 10 gün geç gelir diyorlar da bakalım nasıl olacak
MMerve34 Ask_kokulum ikinci çocuğumda sancım nişanım hiç bişey yoktu bebeği hissetmediğim için gittim doktora 3 cm açılma var dedi suni ile doğurdum amaçla zor olmamıştı yani hatırlamıyorum da aslında nasıl bir acıydı
Bsrblcn Ask_kokulum ilk doğumda kendi sancılarımla gittim hastaneye açılma yavaş diye suni de verdiler ama ben kendi sancımla suni arasında bişey farketmedim aynı geldi bana 😬
MMerve34 Ask_kokulum ben birazdan doktora gideceğim soracağım bakalım kanala girmiş mi 40. Haftadan sonra ne olacak kendi doktorum değil ama olsun
Ask_kokulum Mom_82 benimde sancılarım çok yok ara sıra oluyor sadece o kadar 8 günüm kaldı benimde sizinki erkek mi kız mi
MMerve34 Ask_kokulum şimdi çıktım 2 cm açılmam varmış haftasonuna doğurmuş olursun dedi doktor rahmim yumuşamış başı güzel dedi
gokyuzununogrencisii Pnkpnk aaa öyle mi aynıyız 🤗 işte daha vakit var tam gününde gelirler inşallah benimde aynı açıklık sancı yalancı kasılma vs yok. 27 Şubat görünüyor doğum 🙈