Bsrblcn Ask_kokulum ilk doğumda kendi sancılarımla gittim hastaneye açılma yavaş diye suni de verdiler ama ben kendi sancımla suni arasında bişey farketmedim aynı geldi bana 😬
gokyuzununogrencisii Pnkpnk aaa öyle mi aynıyız 🤗 işte daha vakit var tam gününde gelirler inşallah benimde aynı açıklık sancı yalancı kasılma vs yok. 27 Şubat görünüyor doğum 🙈
Denizzli20 gokyuzununogrencisii içimde olan tarihlerden biri bugündü gelen yok bugün gelmezse kandilde sağlıkla gelsin istiyorum nasip 😍
Kcmnfatma MMerve34 doğumu nerde yapıcaksın cnm esenler kadın doğumda mı senin yorumlarını bekliyorum hastane için🥰