gokyuzununogrencisii 1yenianne11 aaaa bir gün farkla 🙈 sağlıkla kavuşalım inşallah, benim henüz bir açıklık sancı falan yok
gokyuzununogrencisii MMerve34 ayy son demlerdeyiz 🥺 evet normal bekliyorum inşallah iki gün önce açıklığa bakıldı ama hiç açılma yoktu sanci vs yok
MMerve34 gokyuzununogrencisii gokyuzununogrencisii benimde cumartesi günü bakıldı ama yok birde o gün yalancı sancım vardı ama nst de bile çıkmadı beklemek çok zor ya
Ask_kokulum gokyuzununogrencisii açıklığım var mı bilmiyorum yarın kontrolüm var ama sancılarım arada girip çıkıyor adet sancısı gibi ama aşırı yoğun değil sancımız olmazsa eğer ne yapacaz suni sancı mı verecekler acaba
gokyuzununogrencisii MMerve34 daha zamanımız var sağlıkla gelsinler inşallahhhh benim ikinci gebeliğim 🤗
MMerve34 Bu hafta beni takip doktoruma da gidemedim birazdan özele gideceğim 9 gün sonra ne yapacaklar hiç bir fikrim yok
MMerve34 Ask_kokulum bende bunu merak ediyorum sunı ile başlatırlar mı yoksa 42. Haftaya kadar bekletirler mi acaba
gokyuzununogrencisii Ask_kokulum anladım canım, evet sancı yok ise ve açılma, suni veriyorlar inşallahhhh tam gerek kalmaz tam gününde kendi sancilrimizla dogururuz ilk kizimda suni sancıyla doğum yaptım ben
MMerve34 Ask_kokulum evet 3. Doğumum olacak ama 2. Çocuğumun üzerinden 10 sene geçti sanki ilk doğum yapacak gibi sıfır bilgi 😂😂😂😂
Ask_kokulum MMerve34 benim bildiğim 40.haftadan sonra bebeğin anne karnında kalması zararlıymış kendi kakalarini yiyebiliyorlarmis
MMerve34 gokyuzununogrencisii Ayy benim de kız erkek diğer ikisi erkek ve çok rahat gebeliklerdi ve doğumları da kolaydı ama bu gebeliğim ömrümden 5 yıl aldı gibi çok zor geçti
Ask_kokulum gokyuzununogrencisii suni sancının kötü olduğunu söylüyorlar ister istemez ben korkuyorum suni sancı almaktan insallah kendi sancıları ile açılmamız olur erkek bebek 10 gün geç gelir diyorlar da bakalım nasıl olacak
MMerve34 Ask_kokulum ben birazdan doktora gideceğim soracağım bakalım kanala girmiş mi 40. Haftadan sonra ne olacak kendi doktorum değil ama olsun