Merve_3351 Srfe01 ense kalınlığı 2.7ydi sonra inceldi tekrar o ense kalinligi cokda bisi ifade etmez çoğu doktor yanliş ölçüm yapıyor Ikili teste bi tahmin onuda cok kafaya takma fetal dna yaptir ben amniyosentez yaptirdim
Srfe01 Merve_3351 amniyosentez riskli deyince.korktum.acikcasi çok teşekkür ederim içimi bı nebze rahatlattiniz
Merve_3351 Bilginiz olsun birde bebeğin eşinden parça alma diye birşey var cvs mi neydi onu yaptirmayin yanlişlikla anneden de örnek gelebiliyormuş ve sağlıklı sanıyorlar bebeği Ayrıyetten ben yaptirdim parça gelmedi boşuna düşük riskine girdim
Anne29 Srfe01 bende seninle aynı durumdayim 2 gündür perişanım benimde eşim aminosenteze ve fetale yanaşmıyor ense kalınlığı için hiçbir şey demedi doktorum detaylı temiz çıktı yaştan ötürü 362 kişiden 1 kişi olacak sen veya başkası dedi 2 li normal üçlü test yüksek cikti
Srfe01 Anne29 3 lu teste çok kafayı takma bence çünkü ikili daha net sonuç veriyormuş üçlü yanlış çıkıyormuş genelde üzülme insallah sağlıklıdır bebislerimiz
Evremo Merve_3351 fetal DNA testi anne kanından bakılan test 300 tl veriyorsunuz sadece ama Eskişehir Osmangazi Üniversitesi genetik bölümü bakıyor
Merve_3351 Liyamm1 Evet malesef ama bana 3 prof. Amniyonetez daha net olduğunu söyledi belki benimki çok yüksek risk çıktığı içindir çünki biz sorun oldugnda aldıracagimizida söyledik
Srfe01 Merve_3351 Aldırmak aklımın ucundan geçmedi lütfen yanlış anlamayın aldırma düşünceniz neydi neden aldırmayı düşündünüz
Aysenc Fatma_ecem4 ikili tarama da 1.7 mm olduğunu gördüm, doktor ikili tarama için kendi ultrason ölçümü yaparken ense kalınlığı normal , burun kemiği normal dedi.
Merve_3351 Evremo cnm 300 tlye yapmaları şupheli iki test bile 1 buçuk fetal dna pahali hatta dolar hesabida yapiyolar 500 dolar dediler bize 300 tlik yere güvenilmez heryerde pahali çünki