Srfe01 benm eşimin kardesi otizimli ama o sapa sağlam akılı otiizim en düşük derecesinde ama ben kuzenenlerimn cocuklarin ayni ama ağır 5 dk biraksan kafasını duvara vurmaya başliyor canı acıdığını bilmiyor. Açikçası öyle acı çekicekse hayata doğmaması daha iyi olur ayni anda bizde acı çekicez acaba birşeymi olur diye ben öyle bir bencillik yapamazdım trizomi 13 18 diye inetrnet bak istersen banada onlar çıktı 21 de çıktı hele bir hastalik ya doğumda ölücek ya doğdugunda
Srfe01