Evremo Srfe01 evet Eskişehir Osmangazi Üniversitesi tıp fakültesi 300 liraya yapıyor ondan dedim eğer gelebilirseniz randevu vs gerekmiyor yine numarasını veririm size oranın yardımcı olurum
Srfe01 Liyamm1 coook teşekkür ederim gerçekten bı nebze olsun içim rahatladı ama kandaki değer ister istemez tedirgin ediyor beni de 323 de 1 ihtimal
Liyamm1 Srfe01 haklisin ama mesela biri yazmisti 1/100 idi gayet temiz çikti merak etmeyin Allahin izniyle birsey olmaz 🙏🏻
pmedic112 denizcatalbasoglu20 doktorum mecburi görmedi testi. İsterseniz dedi ama dedim böyle yaşanmaz yaptıralım. sadece detaylı ultrason yeterli olur muydu iyi bir doktora muayene olunsa olunabilir özellikle burun kemiğine bakıyolar. Fakat detaylı ultrasonun haftası daha ileri haftalarda oluyor. Benim ense kalınlığı yüksek olduğu için başka doktora gittim doktor ölçtü ölçtü neresinden bakarsam bakiyim bu çocukta sıkıntı yok gayet normal nasıl ölçmüşler dedi fakat benim kanımda yüksek çıktığı için ben o yüzden yaptırdım testi.
pmedic112 Srfe01 yok yapmadım fakat detaylıda vs. Bir sıkıntı çıkmadı çok şükür. Hangi şehirdesiniz ben Ankara da yaptırmıştım
Evremo Srfe01 evet fetal DNA testi. Hatta Bursa ile çalışıyorlar Burgen genetik araştırma merkezine gidiyor kanlar.
Srfe01 Evremo gerçekten çok iyiymiş keşke gelebilme imkanım olsaydı çok teşekkür ederim yine de çok yardımcı olmaya çalıştığınız icin
Beybitooo Srfe01 kaçıncı haftada söyledi ? 1,7 gayet normal bizim 2,5 ölçüldü doktor ona bile ense kalınlığında çok bişey yok dedi ama ensede kist gördüğü için yaptırcaz amniyosentez. Acaba 2,7 falan mı demek istedi çünkü 1,7 yi söylemezler bile
Srfe01 Beybitooo yok ikili test sonucumdw yazıyor 1.7 bide burun kemiği görünmüyor yazıyordu bende başka doktora gittim ona sordum ense ölçümünü oda 1.7 dedi burun kemiğini sordum o gösterdi burun kemiğinin özellikle resmini alıp verdi
Beybitooo Srfe01 bende Kayseri’deyim gitmediğim özelde doktor perinatolog kalmadı şehir hastanesinde bir perinatolog var Müslüm bey ona randevu bulursanız kesin gözükün benim amniyosentezi de o yapıcak ve hiç korkutmuyor özellere sadece verdiğimiz paralarla kaldık
Srfe01 Beybitooo sizin sonuç nasıl geldi ben ikiliyi özelde yaptırdım amniyosentez önermedi doktor düşük riski oluyormuş
Merve_3351 Srfe01 ayy doktor bayaği saçmalamış cnm 3 e kdr çıkıp tekrar incele bilir o belki birazdaha yükseğe de çıkabilir İkili test için fetal dna yaptirabilirsin bi hastalik varmi yüksek ihtimalle görünür
pmedic112 Srfe01 Ankara gazi Üniversitesi hastanesinde yaptırdık. Belli bir kısmını devlet karşılıyormuş. Bir haftada sonuç çıkar dediler 3 gün sonra çıktı