boraninannesi_ Ben de haşimato hastasıyım
11 ocakta tahlil yaptırdığımda 1,35 gibi bişey çıkmıştır TSHım. o zaman dahiliye doktoru dozu düşürebiliriz ama gebelik düşünüyorsun düşürmeyelim dedi.
Sonra ben ocak ayının sonunda hamile olduğumu öğrendim.
8 şubatta rutin gebelik tahlillerim yapıldı ve TSH 3 küsürlerde çıktı, ki ilacımı hiç aksatmam
şimdi ilacı bırakmayı geçtim doz arttırımına gidildi
15 günde bir kontrol önerildi
gebelikte TSH değeri çok önemli diye okumuştum, doktorunuza hemen ulaşabiliyorsanız sorun isterseniz. hatta tahlil yaptırsanız çok daha iyi olur. normalde tiroid sorunu olmayanlarda bile gebelik sürecinde nükseden bir hastalık bu
sağlıklı doğumlar diliyorum hepimize