Seyda08 Mihranur 25 haftalik hamileyim gecen haftadan beri yapiyorm sadece 1 kilo gibi gitti oda ödem eminim suan hep ayni ne aliyorm ne veriyorm
Civciv53 Mihranur ben şuan 12. Haftamdayım diyetisyene gidiyorum ve 6 kilo verdim. 107 kiloyla hamile kaldım şuan 101 kiloyum
Zynp12 Mihranur benim gwbelikten önce şekerim vardı halada devam 19 haftaligiz gebelikten öncede gidiyordum gebeliktede devam ediyorum. Sadece 1 kg aldım ben
Mihranur Seyda08 canım bende 23. Haftadayım bu haftaya kadar kilo alımım yoktu ama doktor kontrolde tarttı geçen hafta 2.5 kilo aldın dedi üzüldüm açıkcası çünkü ben kilolu gebe kaldım ve gebelik şekeri vs durumundan korkuyorum şimdi de diyetisyenle başlamaya karar verdim almamak istiyorum kilo ama bu süreçte bebeğim sağlıkla gelişse bende kilo versem güzel olur tabi
Seyda08 Dudu123 Bana diyetisyenim ornek bi liste hazirladi ara ogunlermde dahil ben ona gore uydurarak bebeginde sagligini etkilemiycek sekilde ilerliyorm. Az yiyorm sık besleniyorum yemeklerim kaşık hesabı
Seyda08 Mihranur Bana diyetisyen bu ay verebilirsen verirsin diger aylarda vermen zor demişti. Bende kilolu hamile kaldim ve bu aya kadar cok hizli kilo aldim. Hatta aclik sekerim bi tik yuksek cikti oyuzden doktorum diyetisyeni onerdi. Ac kalmiyorm ara ogunlerim vs var ama istedigim gibi ozgurce yiyemiyorm😅
Mihranur Seyda08 canım inşallah veririz ne diyeyim açlıktan gözüm korkmuyor ama gebelik şekerinin çok zararı var bebeğimize beni korkutan o şeker yüklemeside yapmak istemediğim için direk diyetisyenle başlayayım diyorum
Zynp12 Seyda08 geçmiş olsun gebelik şekerine dikkat edin sıkıntı yaratabiliyor benimde gebelikten önce vardı halada devam kaç haftalık oldunuz
boraninannesi_ Ben normalde de diyetteydim gebelik için olan listeye geçtim ama hiç uymuyorum uyamıyorum 70.5 ile başladım 1.5 kg almısım 9 haftalıgım, bunyem kg almaya cok meyilli zaten bu kilolara 98den düştüm
Mihranur boraninannesi_ ay maşallah ne güzel vermişsin o rakama gelmişsin aman canım dikkat edelim valla ilk haftalardasın hele bebeğede çok etkisi olan bir kilo değil aldıklarımız sende inşallah sağlıkla almadan bitirirsin emeğine yazıl olmasın inşallaj
Seyda08 Mihranur Ben yaptiricaktm ama acligim 101 cikinca 3 aylik kandan bakildi sekere orda bi sakinca cikmadi ama yinede doktorum dikkat et dedigi icin asiri pinpiriklendim neredeyse hic tatli yemiyorm buna dikkat ediyorum
boraninannesi_ Mihranur ben de cok korkıyorum troid ilacımı bıraktım hasimatom var kg ondan mı arttı bi anda bilemiyorum aslında , diet yapmıyorum ama normal insanlar gibi besleniyoruö😂
Mihranur Seyda08 bende bir bayılma yaşadım 19. Haftada o zaman dahiliyeye gittim açıklık tokluk ve hga1c bakıldı açlığım 90 tokluğum 100 çıktı hga1c de üç aylık olan yani 5 di galiba kadın doğumcum biraz yüksek dedi bende şimdi tekrar baktırıp öyle diyetisyene başlayayım diyorum şeker yüklemesine gerek kalmadan korumuş olayım hem kendimi hem bebeğimi
Seyda08 Mihranur Tabiki yaptirip yaptirmamak sizin karariniz ama riskiniz varsada bence yaptirip bi baktırn en azindan kafaniz rahat ilerlersiniz
degisimdonusum boraninannesi_ Merhaba, tiroid ilacını neden bıraktınız acaba doktorunuz mu bıraktırdı
Mihranur Seyda08 işte onun içinde diyorum ki şeker yüklemesi yaptırdığımda şekerim çıkacaksa yine diyet yapacağım o yüzden şuan direk şekerim var gibi baz alıp diyete başlasam aynı olmaz mı sonuçta yoksa dediğiniz gibi tamamen yaptırmam asla demiyorum bebeğim için ne iyi olacaksa onda yanayım
Mihranur Civciv53 ay maşallah ne güzel bende 90 işe gebe kaldım 88 e düştüm bir ara şuan 92 dedi doktorum o yüzden başlamak istiyorum
Seyda08 Mihranur Evet ama surekli takip ediceksiniz kacamak yapmamaniz gerekicek. Bence siz en iyisi doktorunuza danışın. O neyi uygun gorurse ona gore davranin ben hep oyle yaptım ilk oglumdada herseyi yaptirdm smdi kizimdada yaptiriyorm. Saglikla kucagimiza alalim bebislerimizi
Mihranur Seyda08 tabi doktorumlada görüşeceğim o da 25-26 haftalarda şeker durumuna bakarız demişti bende şimdiden diyete başlayayım dedim, amin canım inşallah
Civciv53 Mihranur ben ilk hamileliğimde 19. Haftama kadar hiç almamıştım vermiştim bundada dikkat etmem gerekiyor yarın serklaj olucam doktorum kilo almamı istemiyor 🥲