bbaby44
Öncelikle vücut kendini doğuma hazırlıyo ben gecesinde ishal gibi olmuştum ha bire lavaboya gittm hastaneye yatışım oldu ebe kıza (çokkk tatlıydı) dedim lavman yapın diye,
Ama ya unuttu yada ne bilmiyorum neyse ben şaapmışım galiba 😅 doğuma götürüyolar beni ama ben ayy çok özür dilerimm ayy falan bi yandan da sancı var en son çatalda ben yine o kadar mahcuptum ki çok özr dilerim ama ben size lavman yapın dedim yapmadınız falan hani doğumu bıraktım ağlicam nerdeyse 😅 sonra ebe kız yaklaştı ciddi ve tatlı sesle bana bakar mısın?! Doğumuna odaklan bu çok normal dedi sonra doğum yaparken de yine yapmış olabilirim o ıkınmayla 😁 ama hiç bi çalışanı ebesi yardımcıları ne bana yzünü buruşturdu ne de laf söylediler