bbaby44 Hey Allahım nerden geldi aklına 😅 Gelmez merak etme. Kaka yapanı duydum da çiş yapanı duymadım 😂 ki o da olmaz merak etme hastaneye gidince direkt lavman yapiyolar. Su içmek de yasak olduğu için tuvaletin asla gelmiyor. Ben sabahtan gece yarısına kadar tuvalete gittiğini hatırlamıyorum o gün.