Valla ben doğum esnasında (sancı odasında) ebe ıkın biraz sonra doğumhaneye doğum masasına gideceğiz dedi yatakta ıkınırken altımdaki altaçma bezine sıçmıştım aşdşsldlsldl lavman yapılmıştı bide sözde ama kalanlar oluyormuş ve o an assssla umurunda olmuyor kimsenin😂 doğum öncesi çok utandığım ve ‘off doğum anında sıçmasam bari yerin dibine girerim’ diyen biriydim 😂😂 doğumhanede de yaptım mı bilmiyorum o an farkedemedim ama idrarımı yapmadım işlemler bitince sonda takıp boşaltıp öyle kaldırdılar beni yani demem o ki o an sadece bebeği çıkartmaya uğraşıyorsun öyle çiş kaka falan kimsenin umurunda değil 😅