TugbaaGunaydn geçmiş olsun Tuğba hanım olur mu ne kusuru. Aklım hep sizde kaldı benim de. Geçmiş olsun bebeğiniz için, şimdi iyidir inşallah. Benim ilk aylar Tsh çok yüksekti ilk aylar bebek kendi tiroidini üretemiyor felan diyorlar inşallah bir sorun olmaz. Sizin bebeğiniz de tsh sorunu olmamasına sevindim. Son 1 aydır benim Tsh 2.5 altında. İlacımın dozu hep artırıldı. Şu an 4 gün 100 3 gün 75 kullanıyorum levitron. Çok şükür bebeğimin gelişimi iyi. İkili test sonucu da iyi. 4 aylık olduk. İnşallah sağlıcakla kucağımıza alırız. Siz de yavrunuzu sağlıcakla büyütün. 🤲🌸