TugbaaGunaydn Aabbccc zaten sorun teşkil etmiyor hamileliğimin son ayı 24’e çıkması nedeniyle sorun olur genel anestezi uyanabiliriz demişti kadın doğum doktoru ve endokrin doktoru. Normal değerlerlerde ise tabii ki sıkıntı olmuyor
TugbaaGunaydn ylmzm rsv virüsü kaptı 26 günlükken 13 gün yoğun bakımda kaldı ama çok şükür şu an çok iyi ikimiz de iyiyiz hiçbir problemimiz yok tsh da normal değerlere indi