Merhaba, benim de TSH seviyem yüksekti, 29 gelmişti. Dahiliye doktoru bana bu şartlarda çocuğun olmaz olursa da zeka geriliği olur dedi. Eşinizle korunun dedi. Euthrox 50 ile başladım ve ben bu ay hamile kaldım. Çünkü doktora gitmeden önceki günler yumurtlama günümdü bilmiyordum. Şu an 7 haftalık hamileyim. İlk başlarda çok üzgündüm. Kadın doğum doktoru diğer değerlerin normal dedi Tsh hamile olduğumu öğrendiğimde 12 ye inmişti. İlacımın dozu artırıldı ve jodid iyot takviyesi verdi dahiliye. Dahiliyeye gittiğimde doktora bizzat sordum böyle demiştiniz diye. Dua edicez dedi. Ama kadın doğum doktoru keseyi gördü normal dedi her şey, kalp atışları için yarın gideceğim. Evlatlarımız Allaha emanet. Bir kaç arkadaşım da var Tsh yüksekken gebe kalmış ve ilacı kullanmış sağlıklı çocukları var. Canınızı sıkmayın ben de aynı durumdayım. İnşallah sağlıklı hayırlı evlatlarımız olur