Unalbirgul Geçmiş olsun öncelikle canım. Doğum yapana kadar bende çok korkuyordum. Ağlayarak gittim ve ameliyat boyunca da ağladım nasıl stres oldum anlatamam. Ama hiçte korkulacak birşwy yoktu. Ameliyathane de herşey iyiydi güzeldi Bi tek ben sakin değildim. Herkes ilgilendi tüm operasyon boyunca rahatlatmaya çalıştılar ki tek güvencem Emre Bey idi. Çok sağolsun sağlıklı bir doğum oldu dikiş yerim tertemiz muazzam. Emre Beye güven sakin ol o anın tadını çıkar keşke bende sakin kalabilseydim 😊 şimdi hatırlayıp gülüyorum vallahi. Merak birşeyler olursa sorabilirsin seve seve cevaplarım benim de ilk doğumdu çok iyi anlıyorum seni..