CansuCansu Sarenil Doç dr çoşkun şimşir di eşim bayan doktor istediği için Ebru yüceye geçtim çok memlunum
Sarenil CansuCansu evet liv e gidiyorum ama başak hocaya. Bende ebru hoca ile başak hoca arasında kaldım. Dahada düşünüyorum 😊
Rumeysaylz Unalbirgul Bende Emre beye gidiyorum geçen ay doğum yaptım çok şükür herşey güzel oldu kendisi çok iyi bir doktor gerçekten 👍😊
Hennahmet Saime81 bende ümitköy medisun hastanesine gidiyorum doğum paketi aldım istediğim zaman gidiyorum peşin ödediğimden başka ücret almıyorlar
Rumeysaylz Unalbirgul Amin..Darısı sana olsun sağlıkla inşallah. Benim sezaryen oldu makat gelişti bebeğim.
Bisaniye Mavikalp şaşırdım kudret sandım neden o kadar fark var diyecektim ☺️ Kolay sağlıklı doğumlar dilerim
Semm Marria hastane tam teşkilatlı önemlimılan doktoru sevmek ben doktoru sevdim 🤗🤗 bide doğumda doğum fotorafçısı falan da oluyor mu 2500 ün içinde
Unalbirgul Rumeysaylz benim de zorunlu sezaryan olacak kalp damarım tıkalı inşallah güzel geçer ilk bebeğim sezaryandan korkuyorum ☹️
Marria Semm hangi doktora gidiyorsun canım ben de özel orta doğuya gidiyorum ama paket filan almadım doğuma 3.250 diyorlar oda yılbaşından sonra zam gelir ben 33+2 yim eğer doktorunu sevdiysen iyiyse ben de giderim kabul ediyorlar mı ayrıca
Ltfyyrdc5021 Selam hanimlar ankarada ozelde detayli ulrtoson yaptiran oldumu ozellikle etimed,de yaptiran olduysa fiyati nedir aceba ?
Semm Ltfyyrdc5021 arkadaşım etimede gitmişti ama bir ay öncesinden randevü almak gerekiyor çnkü ay bir bunun için bi doktor geliyor fiyatıda 300 gibi aklımda kalmış ama pek emin değilim sonra ordan aldığım raporla doktoruna gidiyorsun eger etimede ise doktorun muayne ücreti vermeden doktorda bakıyor
Saime81 CansuCansu ben de 17 +3 haftalığına orası bankada şimdi ona yakın bir fiyat verdi iyiymiş orası ama pahalı geldi biraz