Bende 10 gün kala kan verdim 2.30 çıktı artar mı bilmiyorum bugün 7 gün kaldı erken gebelik testi yaptım çıkmadı regl ağrısı çekmem kolay kolay kasık ağrım gögüs hassasiyetim akıntım var günümün geçmesini bekliyorum bide sanki gögüs uçlarım çıkmış rengi degişmiş gibi geliyor emin değilim inşallah vardır