rumeysa_mom ben regle 3 ya da 4 varken kan tahlili yaptırdım negatif çıktı daha sonra tam regl günümde 6 gün önce yapılan testten yaptık silik çift çizgi çıktı regl 3 gün geçtiğinde doktora gittik bthgc 134 çıktı ama doktor ona rağmen var demedi,tam 7 gün sonra tekrar çağırdı o zaman gördü keseyi ultrasonda,sizinde o testten yapmanızı tavsiye ederim bi de sabah uyandığınızda yaprağınız test en doğru olan testtir. Rabbim size en hayırlısını nasip etsin inşallah 🙏🏻