Dilarademiryurek maşallah gözünüz aydın sağlıkla büyütün inşallah 🙏 çok güzel bir doğum olmuş 33 haftalığım ve doğumdan çok korkuyorum ilk gebeliğim umarım rabbim bir avazda bir sancıda oğlumu kucağıma almamı nasip eder 🤲🏻 size sorum şu ki ilk gebeliğim dediğinizi okudum bu kadar güzel doğru nasıl sancı karşılayıp ıkındınız video falan mı izlediniz sonuçta bi tecrubenız yok güzel ıkınma sayesınde kesi bile olmamış :) hangi haraket sancı esnasında ağrınızı azalttı açılmayı hızlandıran bi haraket var mı önerdiğiniz şunu kesin yapın dediğiniz kusura bakmayın çok sordum ama merak ediyorum 😂