Dilarademiryurek sancı odasında tek kisilikti ve eşin yanindaydi ama doğuma başka bir yere alındın eşini çıkardılar mi ben mi yanlış anladım ben de devlette eusunuyorum ama eşimde yanımda olsun istiyorum bı hastabeye sordum sancı ve doğum aynı odada oluyir eşin de sorun çıkarmaz da kalabilir dediler hiç sanmiyorum izin vereceklerini ama hayırlısı 🤭