Ayar ben de tüp bebek tedavisi 2. Transferimle şu anda 31 haftalık gebeyim. Çok mutluyuz darısı başınıza . Kullandığım ilaçlar
Estrofem 3×1
Progestan 3×1 fitil olarak
Duphaston 2×1
Proluton iğne 3 günde bir iğne kalçadan
Climera bant 6-7 günde bir yeniledim
Folik asit , d vit, ecoprin ve prednol transferden önce başlamıştım .