Seda344 Aabbccc ben istedim göbekten. Bana yok. Bunu kullanacaksın dediler. 100 mg kullanıyorum. Belki dozu yüksek diye bunu verdi bana
Aabbccc Seda344 hee yok benim 50 mg oluyor sabah 25 akşam 25 günde iki defa ama ben Murat hocadan istedim hemşirelere söyledim onlar vermedi murat hoca sağolsun olur dedi🙂senin dozu yüksek diye bir bildikleri vardır muhakkak herkes aynı değil
342134 Ayar Protestan iğne lugesro iğne enox iğne prograf hap coraspin hap cylo- prognyova hap diolFol folik asit dekort hap kullanıyorum ben 😊
342134 Lalaydnn benim ilk deneme ama iki tane embriyo transfer etmesini rica ettim doktorumdan hatta yaşın küçük yapamayız dedi ama yalvardım biraz bir tane tuttu çok şükür şuan 11+2 deyiz 😍😍
Lalaydnn 342134 bende 24 yaşındayım 1 tane koyabiliriz dedi bana da sen nasıl geçirdin transfer sonrası sürecini
342134 Lalaydnn bende 26 yaşımdayım baya doktoruma rica ettim iki tane istiyorum diye dosyamda bir tane emriyo transfer edildi yazıyor ama iki tane transfer etti doktorum. İlk iki gün hemen hemen hiç kalkmadım diğer günlerde fazla değil ama iğnelerden sonra kan dolaşımı için evde tur attım çok gazla yormadım kendimi 12 günde bir kere yek duş aldım😂havuç kuru yemiş çok tüketim sonra asla olacak mı olmayacak mı sorusunu kafama takmadım sürekli hayırlısı neyse o olsun dedim sürekli salavat çektim 9. Gün test yaptım çıktı inanmadım tekrar yaptım yüne çıktı 10.gün kan verdim çıktı çok çok şükür. Rabbim isteyen herkese nasip etsin inşallah 🥰
Kbrvli Lalaydnn alakası yok kaçıncı tüp bebek olduğuyla tutunmasinin tamamen kismet meselesi benimde ilk seferde tuttu maalesef 20 haftalikken kaybettim simdi ikinci tüp bebekle yine hamileyim pozitif düşünün aklınıza negatif hic bi durumu getirmeyin rabbim nasip ederse olur
Mrvonr14 Kızlar , transfer günü dahil 3 gün bel agriisi oldu ama bugn kasılmalar ve şişlik var bel ağrısı gitti normal mi , 4.cu gün evresindeydi bebeğim ne zaman test yapmliym sizce 14 Şubat transfer gnum
Munevver_bozdogan Lalaydnn çok memnunum aylardır onda tedavi görüyorum canım alanında çok iyi bence. Şimdi yumurtalarım toplandı transfer olmayı bekliyorum
tugcehaniim Ayar kuzum bende leke olmadı bel ağrısı demişlerdi o bile olmadı. İnşallah pozitif sonuç alırsın dualarım seninle 🙏🏻
Aabbccc tugcehaniim belirtiniz olmadı mı canım sizin benimde 4.gunum ama öyle bı belirtim yok korkuyorum acaba tutmadı mi diye
tugcehaniim Aabbccc hayır canım olmadı ne kanama oldu ne bel ağrısı oldu beni de hep korkuttular ama ben hep kendimi pozitif tuttum kötüyü düşünmedim kabak çekirdeği bol havuç yedim 😬Allahım tüm isteyenlere nasip etsin 🙏🏻
Seda344 Aleynadelen bana doktorum yarın için kan tahlili ver dedi. Sonuca göre kese için gün verecek. Son adeti baz alırsak. Çok erken diye çağırmadı