Lalaydnn benim toplama işlemi sonrası 4 ay rahim tedavisi yaptı doktor. Kalitesini artırdı. Transferim güzel geçti. 5. Gün embriyosu. Normal hayatına devam et dediler bana. Ağır iş yapma dediler. Ama ben yattım. İş yapmadım. Dinlendim. 12 duş bile almadım. Ama bana bakmayın. Ben çok stres yaptım sanırım. 6. Gün idrarda çıktı. 12. Gün kanda çıktı. Şimdi kan yükselme değerimi takip ediyor doktor. Pazartesi kan vercem. Sonuca göre keseyi görmeye çağıracak beni doktor. Sürecim güzel ilerledi.