Aabbccc Alisyam1202 aynı kız bende öyle psikolojik mi diyorum acaba yoksa gerçekten giriyor mu ama 😂hafif sizi benimde sağ tarafta oluyor batma şeklinde sürekli bir ağrı da değil çok aşırı da değil dediğin gibi 😍
Alisyam1202 Aabbccc hahah 😅😅 Rabbiö hiçkimsenin kucağını boş bırakmasın bizimde 🦋🙏🏽 insallah hayırlı sonuçlar alacağız hep birlikte 😊❤️
Aabbccc Alisyam1202 ben kan sulandırıcı yi göbekten hem progestan göbekten yapıyorum kan sulandırıcı mahfediyor çok yakıyor benimde clexane kan sulandırıcım
Alisyam1202 Aabbccc 22 Şubat dedi doktorum 🥹 beklemek zor ama hem heyecanlıyım hem buruk bende ne hissettiğimi bilmiyorum
Aabbccc Alisyam1202 aynı duygularıma tercüman oldun canım bende öyleyim hem heyecanlıyım hem buruk hem korkuyorum sonuçtan hemde mutluyum bilmiyorum bende😍benim 26 si
Alisyam1202 Aabbccc İnşallah her şey çok güzel olur ben ilk 2 gün o kadar duygusaldım ki ağlıyordum sonra duruyordum 😅 çok ilginçti gerçekten
Elizelif Merhaba kızlar benim transferimin 12. Günü bugün Sabah 8:30 randevum vardı doktrumda değerim 400 cıktı pozitifi aldık şimdi sırada kalp atışlarını duymak var inşallah RABBİM SİZLERİDE MÜJDELENDIRSIN
Aabbccc Elizelif amin kuzum sağlıkla kucağına rabbim almayı nasip etsin bizleredr dua et kuzum belirtin var mıydı kız biz burda kızlarla kafayı yedik belirti yok diye😂
Alisyam1202 Elizelif Sağlıkla kucağına almak nasip olsun çok sevindim, darısı buradaki ve isteyen herkesin başına olsun 🙏🏽🙏🏽❤️🧿🧿
Elizelif Aabbccc belim çok ağrıdı göğüslerim aşırı büyüdü ve hassasiyet acı oldu hala da öyle dokunamıyorum rengi koyulaştı en belirgin bunlardı son 3 4 günde kasıklarımda aşırı ağrı girdi çıktı
Elizelif Umudumsun098 kuzum benim 11yumurtam toplandı 6. Güne 2 embirm kaldı genetikli yaptırdık biz tedaviyi 2 tanesini genetiğe yolladık 3 hafta bekledik 1 tanesi sağlıklı geldi onuda transfer ettik
Alisyam1202 Elizelif Bende bu söylediklerinin hiçbiri yok ya 😒 göğüslerimde şişme var zaten ama aşırı ilaç kullanımına bağlıyorum onu, renginde de hiç dikkat etmedim
Aabbccc Elizelif kaçıncı günden sonra bel agrin oldu kasık agrin canım bende hiç bir belirti yok çünkü ara ara batma oluyor sağ tarafta o kadar
Aabbccc Alisyam1202 aynı bend sana katılıyorum canım ya hiç biri yok bende de göğüslerim zaten transferden önce de şişmişti