Umudumsun098 KURBAN OLDUĞUMM ALLAH içten isteyen uğraşan bu uğurda gözyaşı döken içi yanan herkezi müjdelendirsin çok zor bi süreç ilk tüp bebek denemem di çok zorlandım 3 buçuk 4aya yakın sürdü çok yıprandım Allaha çok dua ettim negatif olsaydı sil baştan başlamam lazımdı bekleyen embiryom yoktu tekrar başlamak çok zordu herkeze söyledim eğer olumsuz olursa tekrar denemeyeceyim çok zor kendimde o güçü bulamam dedim hep gerek kalmadı inşallah 2hafta sonra kalp atışlarınıda duyunca daha rahatlıycam