Elifhan esentepe de emre uysal a gidiyorum ama şuana kadar 2 kere de pembe maviye gittim. İlk doktorum beni çok gerdi pembe maviye bilgi alabilmek için gittim ve kafamı rahatlattılar resmen. İlk doktoru sırfoyüzden değiştirdim kabus gibi bir gün bir gece yaşattı bana. Emre bey de süper bir doktor açıklar anlatır herşeyi 🙂 sühendan hanıma gidenleri duydum onlarda memnunmuş 🙂