Onetreehill Sanirimanneoluyorum bende 9+1 im ve 5 şubat da ikili tarama testi var. Devamlı napıyor nasıl acaba diye düşünüyorum 🙂 😇
Betllll Onetreehill korkutmak gibi bi amacım yok ama tarama testslerinde kötü sonuçlar doğuruyo diye biliyorum
SyhnHtp Betllll nasıl kötü sonuçlar canım? Bende 7 şubatta yaptıracağım. Down sendromuna , zihinsel ve fiziksel sorunlara bakıyorlar diye biliyorum. Ama testler kesin sonuç vermez eğer ki risk görülürse diğer testlere bakılıyor demişlerdi.
Betllll SyhnHtp dağlık bakanlığı pek önermiyo bu türk tesleri anne veya bebeklerin ölümleri çok olduğu için ama iyi bilgi için tabiki öncelikle doktorlarımıza sormak gerek bendmde olucak şubatta testim iyice bilgi edinmeden yaptırmayı düşünmüyorum
Sibelselim Nurefsan bende ilk gunden beri hicbir belirti yaşamadım ama istahim yerinde simdiden 3 kilo aldım suan 11+5 haftalik hamileyim 56 kiloyum 🤔
Sanirimanneoluyorum Onetreehill ben de İstanbul 🙂 Doktor seçimi yapamadım hala maalesef. Avrupa yakasındayım siz ne yaptınız doktor meselesini
Onetreehill Sanirimanneoluyorum bende avrupa yakasındayım, medicana international beylikdüzü hastanesi Ali Metin Celep doktorum. Yakınsan tavsiye ederim cok iyi bir doktor😇
Acemihamileee Mervehrn yaa daha önce de duymustumm bunu hayırlısı saglikli olsunda😊rabbim saglicakla kucağıniza almayi nasip etsinn 😊
BetulGokhanYldrm Bizde 9+3 olduk Ağustos inşallah 🙏🏻 3 şubatta ikili test olacak Tek sorunum sağ kalça ağrısı 😞
Sanirimanneoluyorum BetulGokhanYldrm benim de çok vardı çok şükür geçti O kadar kötüydü ki oturup kalkamıyordum tek başıma ağlama krizlerine giriyordum hep böyle mi olacak 9 ay boyunca diye doktorum daha önce kalça üstü düşüp düşmediğimi sordu gerçekten de 4 sene önce kışın şiddetli düşmüştüm kırık çıkık yoktu ama ağrısı uzun sürmüştü Böyle şeyler hamilelikte tekrarlayabiliyorms bazı kişilerde ne alaka anlamadım ama öyle dedi. İnşallah en yakın zamanda geçer
Smr Benimde 9+1 inşallah tahmini 25 Ağustos dedi doktorum 🙏🙏 kızlar 20 Ağustos kurban bayramı biliyosunuz degilmi😉Allah'ım hepimizin yardımcısı olsun hepimiz sağlıklıca kucagimiza alalım inşallah 🙏🙏❤
Fatzek 12haftalık hamileyim bende. Henüz kalp atışlarını dinleyemedim. Ultrasonda görünce çok heyecanlandım Allah'ım minnak bisey. Yarında ikili test yaptırcaz. İnşallah kalp atışlarınıda duyarım 😍😍😍 Allah'ım isteyen herkese versin 🤗🤗🤗
YaSeEeeee Kızlarrrr günaydın bugün 10+5 olduk ama dünden beri aşırı baş dönmem var sizce normal mi başına böyle birşey gelen varmı ???