Bu arada pkos dışında rahimde doğuştan gelen şekil bozukluğu ve 3 cm çikolata kistim vardı. Doktorum işiminizim zor olduğunu söylemişti. Regli zamanı gel yumurta çatlama vs yapalım demişti ama o ay hamile kaldım. Gebelik kesinlikle ama kesinlikle psikolojimiz izin verdiği zaman oluyor. Önce stresten uzak kalman lazım. Nasıl olacak o diyeceksin. Çok haklısın çünkü aynı yorumları okuyup kolay mı öyle demişliğim çok. Herşey zamanını bekliyor ve senin için hangi zaman hayırlısıyla o zaman olacağını düşün. Kendimi hep şöyle telkin ettim. Stres yapsamda sonuç değişmiyor olacaksa olacak. Ben elimden geleni yapıp zamana bırakmaya niyetlenirken Şuan 3 aylık hamileyim. Umarım senin hikayeni de bu keyifle okuruz en yakın zamanda :)