Sbrn78
Merhaba değerlerimi tam olarak hatırlamıyorum ama sınırın biraz üstüydü , doğal yolla hamile kaldım sadece insülin direnci ve erkeklik hormonu yüksekti kıllanma olmuştu onun dışında yumurtlama vs görüyordum yumurta rezervim güzeldi , adetlerim düzenli doktor bana d vitamini , folik asit ve B12 verdi düzenli 3 ay kullanmamı söyledi ve 3. Ayda hamile olduğumu öğrendim vitaminler de çok etkenmiş gebe kalmada alttan muayene de benim birşey gözükmüyordu bir çok doktora gittim hatta hem memlekette hemde tayin olduğum ilde yani pcos varmı yokmu bilmiyorum adetlerim düzenli hala , kıllanma çıktığı gibi duruyor onun dışında farklı bir şey olmadı umarım güzel haberi en kısa zamanda alırsınız şuan kızım 3 aylık 💓
Tahlillerime baktım erkeklik hormonu sınır 400 benim 602 gelmiş
İnsülin sınır 24 benim 27 gelmiş
Onun dışın da d vitamini eksikliği , enfeksiyon yüksekti
Enfeksiyon da engel olabiliyor spermleri öldürüyor
Bu değerle kadın doğumcum d vitamini, B12 ve folik asit verip endokrinolojiye yönlendirdi orada da 24 saatlik idrar topladım birkaç tahlil verdim direk pcossun dedi fakat kadın doğumcumdan böyle birşey duymadım bir çok doktora gittiğim halde ultrasonda da farklı birşey yoktu
Pcos varsa vardır yani endokrinolojiye son bir tahlil yapıcam onun değerine göre tam pcos tanısı koyucam dedi 1 hafta sonra gebeliğimi öğrendim
Ağlayarak hastaneden çıktım meğersem minik mucizem benimleymiş
Ben çok stres ettim toplum baskısına kaldım ne zaman ki kafamdan çıkardım rahat gir moda girdim o ay gebeliğini öğrendim.
Tek bir doktorla kalma bir kaç doktora git bir doktor bana sağ tarafından bilmem kaç santim kist vs var dedi farklı doktora gittim kist falan yok hangi doktor bunu sana söyledi dedi.
Gerçekten doktordan doktora değişiyor
Aralık 2023 doktora gittim
2024 Ocak vitaminlere başladım
2024 Mart gebeliği öğrendim